-

Pogoji poslovanja spletne strani Megalink.si

Pogoji poslovanja spletne trgovine MEGALINK.si

Splošni pogoji spletne trgovine MEGALINK.si so bili sestavljeni ob upoštevanju veljavne zakonodaje in področnih predpisov, zlasti pa so sestavljeni v skladu z:


Nosilec, skrbnik in upravitelj spletne trgovine (v nadaljevanju tudi » trgovina«) je družba MEGALINK d.o.o., Polje 9, 6310 Izola, matična številka: 8088152000, davčna številka: SI70693480.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje trgovine, pravice in obveznosti uporabnikov in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem, obenem pa urejajo posamezna pravila nakupa ne glede na način plačila in vrsto dostave.

Kupca zavezujejo Pogoji poslovanja spletne trgovine MEGALINK.si, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na pogoje poslovanja spletne trgovine MEGALINK.si in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Pogoji poslovanja spletne trgovine MEGALINK.si so na vpogled tudi na sedežu družbe MEGALINK d.o.o..

Uporabniki

Z obiskom www.megalink.si ali njegovega aliasa (spletnega mesta MEGALINK.si) in vstopom v trgovino, uporabnik postane obiskovalec (gost), s potrjeno registracijo pa član trgovine MEGALINK.si. Tako gost kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita in imata pravico do nakupa v spletni trgovini, vendar nakup zaradi podatkov potrebnih za zakonito in natančno izvedbo naročila, brez registracije ni mogoč. 

Obiskovalec lahko registracijo za člana opravi prek spleta.

Ob registraciji član pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo. Uporabniško ime in geslo nedvoumno določata in povezujeta vnesenimi podatke z uporabnikom, ki je odgovoren za njuno odgovorno rabo, saj trgovina ne more odgovarjati, v kolikor uporabnik svoje podatke posreduje drugim osebam.

Registracija je možna pred ali med postopkom nakupa.

V kolikor uporabnik oceni, da bi moral spremeniti naslov elektronske pošte, ki ga je vnesel ob nakupu, sporočilo o tem pošlje na elektronski naslov info@megalink.si z navedbo novega elektronskega naslova in kratko pojasnjenim razlogom zamenjave.

Vnos bo spremenjen v najkrajšem možnem času in v dogovoru z uporabnikov (potrditev), o čemer bo obveščen prek elektronske pošte.

Razkritja

MEGALINK.si kupcu prek trgovine (spletnega mesta MEGALINK.si) in na sedežu podjetja zagotavlja naslednje podatke, ki so na voljo še preden ga zaveže pogodbeni odnos, registracija ali ponudba:

podatke o družbi MEGALINK d.o.o. (ime in sedež podjetja, davčna številka, matična številka),
ažurne kontaktne podatke, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
ključne lastnosti blaga/artiklov (v kolikor za posamezen artikel obstajajo, tudi jamstva in poprodajne možnosti)
možnost dobave blaga (podatek o dobavljivosti je na voljo kupcu v trgovini, oziroma je kupec o tem obveščen).
način, kraj in rok (pogoje) dostave artiklov
cene v trgovini so objavljene jasno in nedvoumno, na za internetno trgovino običajen in zakonit način tako, da mora biti razviden tudi obračun davka in stroškov prevoza ter morebitnih drugih dajatev vključno z rokom veljavnosti
način plačila, dostave in izpolnitve dogovora/nakupa, ter rok veljavnosti tega podatka, 
časovno veljavnost ponudbe,
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
pojasnilo postopka pritožbe, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci in načinom kontaktiranja


Prodajna ponudba

Ponudba trgovine na spletu se spreminja hitro in v skladu s ponudbo ter povpraševanjem, ki ga prilagaja razmeram na trgu.

Naročilo
Kupoprodajna pogodba med trgovino in kupcem je sklenjena ko trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku MEGALINK.si

Načini plačila

MEGALINK.si ponuja naslednje možnosti plačila:

po povzetju (*)
z nakazilom na račun  MEGALINK d.o.o. (po predračunu**)
s plačilom prek sistema Bankard


*plačilo v imenu trgovine prevzame dostavna služba.
*Naročilo gre v obdelavo po prejemu plačila po ponudbi/predračunu.

MEGALINK d.o.o. bo na spletni trgovini dodajal različne oblike plačil v skladu s ponudbo, povpraševanjem in podjetniško presojo.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta, je v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika, potrebno obvestilo na info@megalink.si zaradi »kreditiranja« kartice ali vračila kupnine.

Izdaja računa

Trgovina kupcu izda in dostavi račun, bodisi v fizični obliki ali na elektronski naslov v pdf formatu.

Na računu mora biti jasno razvidna cena artiklov in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne moremo upoštevati.

Cene

Artikli so na voljo za nakup po ceni, ki je objavljena v trgovini. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Če bi se navkljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, zgodilo, da bi bil podatek o ceni napačen, ali, da bi se cena artikla spremenila med obdelavo naročila, bo kupcu omogočen odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode in druge ugodnosti se ne seštevajo. V kolikor bi se v izjemnem primeru seštevali, bo to izrecno in natančno opisano.

Denar, ki bi bil vplačan za darilne bone, bonuse in predračune se ne obrestuje, darilnih bonov in kod bonusov za popust pa ni možno menjati za gotovino.

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo trgovine

Darilni boni

Darilni bon je dokument, ki ga trgovina proti plačilu v obliki unikatne kode, to pa kupec uporabi pri plačilu, ko ga želi vnovčiti (oziroma preda naprej, v kolikor gre za darilo). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), trgovina pa se ob njegovi predaji zaveže, da ga bo v določenem roku sprejela kot plačilo za nakup. V kolikor rok vnovčenja ni določen, se šteje, da je ta neomejen, vendar za vrednost trgovina ne obračunava ali prizna obresti.  

Darilni bon je na voljo v trgovini ali prek direktnega kontakta (predvsem v primeru večjega števila bonov), pri čemer ob nakupu bona veljajo enaka pravila in pogoji, kot za ostale nakupe v trgovini. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti najmanj enaka vrednosti darilnega bona.

Kako uporabiti darilni bon:
Opravi se povsem običajen nakup (izbor izdelkov, košarica, kupec in dostava…).

v polje Darilni bon ali kodo za popust se vpiše kodo darilnega bona.
vpis kode sproži samodejno odštevanje vrednosti bona od vrednosti nakupa, tako, da za plačilo ostane le znesek, ki ga je treba še poravnati.
naročilo se zaključi in postopek je opravljen.

Koda za popust

Koda za popust je namenjena uporabi ugodnosti v trgovini, ki pa imajo točno določen namen in rok trajanja. Običajno se koda za popust nahaja v promocijskih gradivih trgovine ali mailu, ki ga prejmete.

Vnovčenje kode za popust poteka smiselno enako, kot vnovčenje bona, pri čemer vrednost nakupa ni omejena. V kolikor kupec izkoristi kodo za popust, vendar naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, mu nova ugodnost z uporabo iste kode ni več na voljo. Kode za popust se ne seštevajo.

Kompleti

Komplet je sestavljen iz več artiklov. Darilni bon ali kodo za popust lahko izkoristite tudi pri nakupu kompleta.

Nakup za pravne osebe
Pravne osebe lahko nakup v trgovini opravijo po enakem postopku, kot fizične osebe. Razlika je le pri vnosu podatkov kupca, kjer pravna oseba navede svoje podatke, davčno številko in status za DDV.

Pogoji poslovanja za podjetja se bistveno razlikujejo v možnosti odstopa od pogodbe, saj podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe lahko vračilo dobavljenih artiklov opravijo le v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to zakon in trgovina omogočata fizičnim osebam. Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb smiselno veljajo Pogoji poslovanja spletne trgovine MEGALINK.si.

Pravnim osebam so namenjeni naslednji načini plačila:

z nakazilom na račun po predračunu
s plačilno oziroma kreditno kartico 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki kupijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. V kolikor se izdelek uporablja za pridobitno dejavnost, ta pravica ne velja.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca naveden v kontaktih trgovine (info@megalink.si).

Oblika obvestila o odstopu ni predpisana, mora pa tako obvestilo vsebovati vse potrebne podatke za ustrezno obravnavo izdelka (podatke o kupcu, podatke o artiklu, račun…).

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca. Vračilo prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odstranil ali kako drugače poškodoval varnostni pečat.

Vračilo vrednosti vrnjenega izdelka bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in vračila izdelka. Vračilo pred prejetjem izdelka ni mogoče. Trgovina vrne prejeta plačila potrošniku na transakcijski račun, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugačnega plačilnega sredstva in je to mogoče brez dodatnih stroškov za trgovino.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen kakršenkoli popust, se vrača le plačana vrednost izdelka. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne kot darilni bon v vrednosti, ki je bila uporabljena.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko trgovina z namenom ohranitve dobrih odnosov potrošniku ponudi odkup artikla ali drugo za oba sprejemljivo možnost. V kolikor gre za odkup artikla z ustrezno odškodnino, se ta določi z zapisnikom ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak podrobneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo), trgovina pa se zavezuje, da jih bo upoštevala.

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira trgovino, ki bo zagotovila informacijo o garanciji.

Stvarna napaka

Za stvarno napako velja, če:

artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Skladnost artikla je mogoče preveriti s primerjavo opisa v navodilih, primerjavo z enakim artiklom ali s pomočjo izdelovalca/zastopnika prodajanega artikla.

Kupec o domnevni stvarni napaki skupaj z njenim izčrpnim in natančnim opisom obvestit v zakonsko določenem roku in obenem omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, ki jih kupec vrne trgovini

Kupec mora artikel, ki ga je trgovini izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Praviloma bo artikel vrnjen po pošti, razen v primeru, ko bi kupec in trgovina soglasno dogovorila drugače.

V kolikor kupec artikla ne prevzame, se artikel izroči v hrambo trgovini do največ 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (0,5 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec po svoji lastni presoji artikel proda, uniči ali nameni dobrodelni organizaciji.

Dostava

Trgovina dostavo opravlja prek pogodbenega partnerja, ki ga prosto izbira glede na pogoje, ceno in resnost dostave.

Varnost

MEGALINK.si ima primerna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil, zato uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varstvo osebnih podatkov

Trgovina z osebnimi podatki ravna in jih varuje skladno z zakonom in priporočili varuha osebnih podatkov. Stranka lahko v vsakem trenutku pisno zahteva izbris svojih osebnih podatkov, kar bo trgovina v razumnem roku (praviloma v roku treh delovnih dni) tudi storila in jo o tem obvestila prek elektronske pošte.

MEGALINK d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

V času trajanja članstva - za nedoločen čas - trgovina hrani osebne podatke kupcev, kot so ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s trgovino.

Osebne podatke kupcev trgovina uporablja zgolj za izvajanje naročil stranke in komunikacijo z njo (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) ter ostalo potrebno komunikacijo s kupcem.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam ali »tretjim«.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Trgovina bo s kupcem vzpostavila kontakt s pomočjo sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili zakona ZEKom-1, uredbo GDPR in voljo uporabnika, skladno s tem, kar je zapisano tudi v poglavju o varovanju osebnih podatkov.

Oglasna elektronska sporočila trgovine bodo praviloma vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj MEGALINK.si bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo trgovina brez oklevanja in nemudoma upoštevala.

Nesoglasja

Trgovina spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in področne predpise. Trgovina se bo vedno trudila, da v okviru svojih možnosti učinkovito obravnava sleherno pritožbo in jo reši v soglasju obeh vpletenih, trgovine in kupca.  

Pritožba se odda prek e-pošte info@megalink.si. Po njenem prejemu bo trgovina poslala potrditev prejema pritožbe, obravnavala pa jo bo zaupno.

Skladno z zakonskimi normativi MEGALINK d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

MEGALINK.si ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pogoje je sprejela družba MEGLINK d.o.o., v njenem imenu pravna zastopnica Nives Krebelj, dne 23.11.2017 in so veljavni do preklica ali spremembe. Objavljeni so na spletni strani MEGALINK.si, na voljo pa so tudi na sedežu družbe.

MEGALINK.si vam želi prijetno nakupovanje in se vam zahvaljuje za zaupanje!


V Kopru, 10.05.2018


 
Spletna trgovina (spletno mesto) www.megalink.si si pri delovanju pomaga s piškotki, ki so namenjeni preučevanju podatkov, oglaševanju in prilagajanju strani ter njenih funkcij karseda prijazni izkušnji obiskovalca/uporabnika/kupca. Seveda bi si želeli, da bi to bilo mogoče brez, vendar nam ravno piškotki omogočajo, da smo dobri, da zagotavljamo prijetno nakupovanje in boljše storitve.
Tu brez vaše pomoči ne gre, zato vas prosimo za prijazen klik na gumbek 'DA', kar pomeni, da si želite, da smo še boljši in soglašate z namestitvijo in uporabo piškotkov.
Če želite, če vas to zanima ali ste radovedni, lahko kliknete tukaj in si o piškotkih preberete vse podrobnosti. 
DA Nastavitve